Reserveren

Om een reservering te maken kiest u eerst de gewenste datum en het aantal personen. Zo kunnen wij u direct tonen welke ritten nog beschikbaar zijn.
Ga verder
Snertram Rotterdam
Ga terug
Ga verder
Start opnieuw

Meest gestelde vragen

** Welke maatregelen zijn van toepassing op de Snerttram?

De Snerttram valt onder het kopje Horeca, we volgens dus ook de maatregelen voor deze branche. Vanaf 5 februari 2022 rijdt de Snerttram weer door Rotterdam.
We moeten 1,5 meter afstand aanhouden, waardoor er minder zitplaatsen beschikbaar zijn per rit. Bij het instappen moeten we de QR-code scannen en alle gasten hebben een vaste zitplaats.

**Moet ik een mondkapje dragen in de tram?

Bij het in- en uitstappen is een mondkapje verplicht. Op uw vaste zitplaats tijdens de rit, kan deze af zodat u kunt genieten van de snert en een drankje.

**Is de Snerttram rolstoel toegankelijk?

Nee, onze trams zijn museumwagens van Stichting Romeo en voldoen niet aan de eisen van deze tijd. De rolstoel mag wel ingeklapt meereizen, echter onze gasten dienen allemaal op een vaste stoel te zitten. 

**Heb ik gereserveerde stoelen?

Nee, we hebben geen gereserveerde stoelen aan boord, bij het placeren beginnen we achterin de tram en sluiten aan bij het laatste gezelschap. (Iedereen wil bij zijn gezelschap zitten nl.)

**Is er een vegetarische Erwtensoep?

Nee, wel kunnen we een alternatief aanbieden (vegetarisch). Vermeld dit bij uw reservering zodat wij hier rekening mee kunnen houden. We hebben slechts beperkte ruimte en voorraad aan boord van de tram.

**Wachten we op laatkomers?

We kunnen niet wachten op telaatkomer. Naast onze andere gasten hebben we ook nog te maken met de dienstregeling van de RET. die We vragen onze gasten om 5 minuten voor de rit klaar te staan bij Oostplein ter hoogte van nr. 300 (Het  Gemaal)

**Mag er een hondje mee?

Huisdieren/honden mogen mee mits ze geen overlast veroorzaken, en de overige gasten niet hinderen.

**Wat kost een kaartje voor kinderen?

U boekt een zitplaats, ook een kind wat op een zitplaats zit moet betalen. Als het kind op schoot meereist is dit gratis.
Voor baby's geldt dat ze in een maxi cosy moeten zitten of op schoot en niet in kinder- of wandelwagen (deze dienen opgevouwen mee te reizen)

**Wanneer wordt een extra rit ingezet?

Extra ritten kunnen ingezet worden als de reguliere rit is volgeboekt. Ook bestaat de mogelijkheid om een privé rit in te zetten voor bedrijf of feestje. U heeft dan de beschikking over 54 zitplaatsen en heeft zelfs inspraak over mogelijke andere opstapplaats en tijd.

**Is er een toilet aan boord?

Nee de Snerttram heeft geen toilet aan boord.
Bij het OOSTPLEIN  zijn diverse horecagelegenheden in de buurt om vooraf nog een drankje en sanitaire stop te doen. Bijvoorbeeld Grand Cafe de Dijk, Brasserie Vincent, Nerello, De Kleine Ondeugd, Locus Publicus, Eetcafe de Stoep, Plein Oost, Proeflokaal de Pui of The Slaak Rotterdam. Ga naar de website voor openingstijden.

**Is er verwarming aan boord?

Ja, de tram gebruikt de warmte die vrijkomt bij het remmen voor de reguliere verwarming. Ook zijn er extra dekentjes aan boord.

**Waar kan ik het beste parkeren?

Parkeren kunt u in Parkeergarage Stadsparkeergarage Oude Haven (400MTR) of Kipstraat (M).- reserveer voor korting.
 
In de omgeving kan er ook op straat worden geparkeerd, hier is het tot 18:00uur betaald parkeren.

 

 

Opstapplaats halte ter hoogte van Oostplein 300

Opstapplaats Snerttram

Halte ter hoogte van Oostplein 300. We raden u aan op tijd te komen. In verband met dienstregeling kan de tram helaas niet wachten. Voor vragen : info@snerttram.nl

RESTAURANT TRAM

Op een unieke manier Rotterdam bekijken en genieten van een heerlijk diner, dat is waar de Restaurant Tram voor staat. Ieder weekend rijdt de restaurant tram door Rotterdam.

Contact

De Snerttram Rotterdam

Rotterdam
info@snerttram.nl
Sluiten